How do they do?

Ligger sjuk här hemma och har ont i kroppen. Känns riktigt fördjävligt. Har inte försökt göra barn denna månad heller. Bara fått till det en endaste gång och då inte på "rätt" datum heller. Ska försöka att inte tänka på det för mycket. Då blir det psykist. Ska köpa en ny förpackning med ägglossningstester å köra hårt i januari istället. Ska passa på att åka en massa bräda oxå, det kommer jag inte våga göra när jag väl blir gravid. Det är en sak som jag liksom inte fattar (kan verka som om jag är en aningens bitter ) men hur kan folk bara bli på smällen så där? Det är juh liksom inte så många dagar varje månad som man kan bli gravid. Men ändå lyckas de...not fair! Jag är inte missunsam...bara lätt förbittrad just nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag har ju varit en sån där som bara blir på smällen jaga men du...det KOMMER! ;-)

2007-12-28 @ 14:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0